Общее·количество·просмотров·страницы

понедельник, 1 апреля 2013 г.

Модуль 9, рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні  - для цього вчитель має надавати учням більше різних прикладів для копіювання, повторення, засоби, які допомагають їм відслідковувати свій власний прогрес у навчанні (різні форми самооцінки, оцінки роботи групи, контрольні списки тощо).  На мою думку, диференційоване навчання зробить мій навчальний процес більш ефективним, так як при цьому я зможу врахувати особливості навчання різнорівневих учнів. Також мене зацікавила теорія множинного інтелекту, її можна використати для покращення самооцінки дитини, наголосити на її індивідуальності.

Комментариев нет:

Отправить комментарий