Общее·количество·просмотров·страницы

среда, 27 марта 2013 г.

Модуль 3. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме найбільше мені вдається розробка завдань і вправ, так як я людина практична, тому беручи за основу якесь програмне середовище я спочатку продумую його практичне використання, вже потім переглядаю навчальні цілі та програми за державними стандартами, виходячи з них розробляю систему оцінювання, що на мою думку є не досить ефективним, так як втрачається індивідуальний підхід, чітко розумію, що насамперед мені потрібно навчитися ставити основні запитання, тому цей модуль дуже мені допоміг, адже я не лише побачила, які є типи питань, а також прочитала конкретні приклади, та спробувала власні сили у їх складанні, побачила, що це хоч і досить складно, але дуже цікаво.

2 комментария:

  1. Це дуже добре ,що ви практична людина.На мою думку,на першому місці мають бути державні стандарти ,а потім програмне середовище...
    Веронічко ,ти дуже щира і приємна людина.Успіху тобі.

    ОтветитьУдалить