Общее·количество·просмотров·страницы

среда, 27 марта 2013 г.

Модуль 4. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме я розробила різні типи запитань саме до своєї теми проекту, хоча звичайно поки, що саме з розробкою ключових і тематичних запитань у мене виникають труднощі, але я - оптиміст і думаю, що з часом і щоденними тренуваннями (створення ключових та тематичних питань при розробці планів-конспектів уроків з дисципліни, яку я викладаю) у мене все вийде! також під час вивчення даного модуля я побачила як можна використовувати різні методи оцінювання роботи учнів в проектів, а саме розробила таблицю Знаю-Хочу знати-Дізнаюсь, а також організаційну діаграму, які залюбки буду використовувати у повсякденній професійній діяльності.

Комментариев нет:

Отправить комментарий